E/F Eget Bo

Om foreningen

Som en lille grøn perle midt i Roskilde vest, finder man Ejerforeningen Eget bo, bestående af 44 lejligheder, stiftet i 2003.

Ejerforeningen ligger 20 min. gågang til centrum, hvor man bla. kan besøge Roskilde domkirke og 25 min. til den hyggelige havn, som også huser Vikingeskibsmuseet og hyggelige restaurant Snekken. 5 min. på cykel til Roskilde Station. 3. min til motorvej både mod øst og vest, dog uden at man høre larmen derfra.

Området byder på busforbindelse lige ude for døren, cykelstier direkte ud til rekreative områder og gode handlemuligheder.

Beboerne har et godt fællesskab til hinanden og man kommer nemt til at sludre over hækken med sin nabo, eller når man mødes i forbindelse med en gåtur rundt i området.